Sommerklubb 2022

Elever videregående skole

Det er påmelding for de ulike aktivitetene og man kan velge å melde seg på enkelte aktiviteter eller alle dagene. Dersom det skulle bli flere påmeldte enn plasser, vil det bli loddtrekning! Alle vil få plass på minst en dag. Aktivitetene er gratis for elevene, men er bindene, da skolen betaler for de ulike aktivitetene. Under kan du lese om de ulike aktivitetene. Påmelding via lenke i skolemelding. OBS! Vi tar forbehold om antall påmeldte og vær. Ved endringer får påmeldte beskjed på skolemelding.

Påmeldingsfrist: ONSDAG 8.JUNI

Sommeraktiviteter:

Onsdag 3.august kl. 09.30 – 14.00

Rebus i sentrum og Escape room – tilbud for 5.- 10.trinn

Antall plasser: 46 elever

Vi drar ned til sentrum hvor elevene får en rebus, der de skal navigere seg fram til flere ulike plasser i sentrum. Vi avslutter dagen med Escape room for å trene oss på samarbeid og utfordre oss selv. Dagen avsluttes på T-banestasjonen på Lambertseter.

Husk matpakke!

Torsdag 4.august kl.09.30 – 14.30

Byvandring og bowling – tilbud for 5.-7.trinn

Antall plasser: 30 elever

Vi tar t-banen ned til byen og besøker stortinget, Slottet, rådhuset, Karl Johan og andre kjente plasser i byen. Etter det tar vi lunsjen på Oslo Bowling hvor vi får servert pizza og spiller to runder med bowling. Vi avslutter dagen på Lambertseter T-banestasjon.

Fredag 5.august kl.09.30 – 14.30

Byvandring og bowling – tilbud for 8.-10.trinn

Mandag 8.august kl. 09.00 – 15.00

Øyhopping i Oslofjorden – tilbud for 5.-10.trinn

Maks antall deltakere: 30 elever

Vi reiser ned til Aker Brygge hvor vi tar båten ut på en av øyene i Oslofjorden.

Det blir mulighet for å bade for de som ønsker det. Vi tar med fotball og andre aktiviteter.

Tirsdag 9.august kl. 09.30 – 14.00

Tur i skulpturparken på Ekeberg og minigolf – tilbud for 8.-10.trinn

Antall plasser: 30 elever

Vi går til Ekeberg hvor vi ser på de ulike skulpturene som finnes i parken. Etter lunsj går vi bort til minigolfen og spiller en runde. Vi tar bussen tilbake til skolen og avslutter ved kirken.

Ta med matpakke!

Onsdag 10.august kl. 09.30 – 14.00

Tur i skulpturparken på Ekeberg og minigolf – tilbud for 5.-7.trinn

Ta med matpakke!

Torsdag 11.august kl.09.00 – 15.00

Høyt og lavt på Tryvann – tilbud for 8.-10.trinn

Antall plasser: 30 elever

Vi reiser samlet til klatreparken på Tryvann. Der utfordrer vi oss selv i klatreløypene i 3-4 timer, før vi reiser tilbake igjen til Lambertseter. Vi avslutter på T-banestasjonen. For mer informasjon se: https://hoytlavt.no/oslo/

Husk matpakke og praktiske klær.

Fredag 12.august 10.00 – 14.00

Gamingdag og sommerleker i atriet – tilbud for 5.-10.trinn

Oppmøtested: kantinen

Ingen begrensning på plasser

Vi setter fram ulike sommerleker og har både mulighet for FIFA og Just Dance. Vi åpner dørene til Atriet og griller lunsj for de som ønsker. Ved dårlig vær åpner vi gymsalen.

Huskeliste til alle aktivitetene:

- Solkrem

- Vannflaske med nok vann for en hel dag i sola

- Skiftetøy

- Matpakke

- Gode sko

Vi håper å se så mange som mulig! Ved spørsmål er det bare å ta kontakt med oss!

Rebekka 5.-7.trinn: rebekka.jonsgard@osloskolen.no

Rune 8.-10.trinn: rune.kjernsmo@osloskolen.no