Julemessa 2019

Barnekreftforeningen

Program Julemessa Lambertseter skole 2019

Julemessa åpner kl. 17 i atriet –leder for julemessekomiteen, elevrådsrepresentant og  rektor ønsker velkommen i atriet, og koret synger.
-Salg av produkter finner sted i klasserommene.
-Skolen har tre kafeer - i kantinen, i første etasje av nybygget, og ved 2. trinn.
-Salg av pølser og gløgg finner sted i lille skolegård.
-Lynlotteriet er i år utenfor vaktmesterens kontor, mens kakelotteriet erute i skolegården.
-Bruktmarkedet er plassert i vestibylen.
-Bokmarkedet er plassert i administrasjonsgangen.
Vi tar både kontanter og Vipps 02099 merket Lambjul

Velkommen!

Elevene på 1.-7- har avgjort at Julemessa i år skal støtte Barnekreftforeningen! Julemessa avholdes torsdag 05.12.men loddsalget fra elever på mellomtrinnet er alt i gang!

Barnekreftforeningen bruker pengene til:Forskning på barnekreft, tilbud og støtte for familier hvor barn og unge er rammet av kreft, og informasjons- og påvirkningsarbeid om barnekreft. Barnekreftforeningen er medlem av Innsamlingskontrollen, og årsregnskapet  er offentlig.

Les gjerne mer på: www.barnekreftforeningen.no