Invitasjon til foredrag med Hedvig Montgomery

Hedvig Montomery

Vi har leid kirken for å kunne invitere alle foresatte. Hun har podkasten "Foreldrekoden", skrevet for VG og deltatt i TV-program.

Barneskoleårene

Hvordan veilede et barn som er i ferd med å løsrive seg, men fremdeles trenger mye nærhet? Hva er den beste måten å håndtere lekser, nye og gamle vennskap og alt det andre barnet møter i skolehverdagen på? Og hva med alle følelsene som oppstår når barnet nærmer seg tidlig pubertet? Psykolog og familieterapeut Hedvig Montgomery vil gi svar på spørsmålene alle med barn i barneskolealder stiller seg.

Hedvig Montgomery

Hedvig er psykolog, utdannet ved Universitetet i Oslo våren 1997. Hedvig har fordypning i familieterapi gjennom Institutt for aktiv psykoterapi (IAP), videreutdanning innen parterapi (EFT) og er i tillegg seminarleder for Famlab i Norge. Hun holder en rekke kurs og foredrag for foreldre, lærere og annet personell om barn og utvikling. Hun er også forfatter, og er aktuell med boka «Foreldremagi» og «Miraklenes Tid». Dette er en del av en bokserie på totalt fem bøker som tar for seg de ulike livsfasene i et barn- og ungdoms liv.